مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 03:402023-12-21اقتصادي

معافیت مالیاتی صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه/مطلعه طرح گردشگری برای توسعه شهرستان


فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم برای اولین بار معافیت مالیاتی برای صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه اعمال شد، از جذب بیشترین اعتبار در بین شهرستان های استان تهران توسط شهرستان فیروزکوه خبر داد.

- فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم برای اولین بار معافیت مالیاتی برای صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه اعمال شد، از جذب بیشترین اعتبار در بین شهرستان های استان تهران توسط شهرستان فیروزکوه خبر داد.

محمد حیدری منش در گفت و گو با ایسنا، در تشریح توسعه شهرک صنعتی شهرستان فیروزکوه، گفت: در دولت سیزدهم فاز توسعه شهرک صنعتی به میزان 260 هکتار افتتاح شد و به این ترتیب مساحت شهرک صنعتی امیریه در شهرستان به 450 هکتار رسید.

پروژه انتقال آب پایدار برای شهرک صنعتی کلنگ زنی شد و اعتبارات آن تخصیص پیدا کرد و همزمان انتخاب پیمانکار انجام شد.

وی افزود: قطعا آب پایدار برای شهرک های صنعتی از اهمیت بسزایی برخوردار است و شهرک های صنعتی در خیلی از شهرستان ها وجود ندارد، در حالی که در شهرک صنعتی فیروزکوه برای این موضوع تدابیر لازم صورت گرفته است.

حسن دیگر شهرک صنعتی فیروزکوه این است که در دولت سیزدهم برای اولین بار معافیت مالیاتی برای صنایع خارج از شعاع 120 کیلومتری در شهرستان فیروزکوه در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه/مطلعه طرح گردشگری برای توسعه شهرستان

معافیت مالیاتی صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه/مطلعه طرح گردشگری برای توسعه شهرستان