مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-30بين الملل

4 دلیل اعتراف بایدن به شکست برابر حماس


رییس جمهور آمریکا به دلایلی همچون شکست پروژه عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی، برهم خوردن نقشه های بایدن در انتخابات آینده این کشور و… مجبور به اعتراف تلخ به شکست برابر حماس و مقاومت فلسطین شد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: در برهه ای مهم و محوری در تاریخ آمریکا، جو بایدن رییس جمهور این کشور اعلام کرد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نقشه آمریکا را برای عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان خنثی کرد.

  بایدن در اظهاراتی در مراسم جمع آوری کمک های مالی برای کمپین انتخاباتی اش گفت: یکی از دلایل عملیات حماس علیه رژیم صهیونیستی این بود که می دانستند در آستانه نشست با سعودی ها هستم تا از آن ها بخواهم رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند.

اگر بخواهیم اظهارات رییس دولت آمریکا را منطقی تحلیل کنیم، باید بگوییم پس از تهدید به ریشه کن کردن حماس از غزه یک بار برای همیشه، تهدید به پاک سازی همه رهبران حماس، اعزام ناوهای هواپیمابر آمریکایی به سواحل فلسطین و ایجاد خط تدارکات هوایی برای صهیونیست ها و تأمین مهمات نظامی رژیم صهیونیستی، لحن تهدید و ارعاب به لحن پذیرش شکست تغییر کرده است.

بایدن اعتراف کرد، آن ها از دست جنگجویان حماس متحمل خسارت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 دلیل اعتراف بایدن به شکست برابر حماس

4 دلیل اعتراف بایدن به شکست برابر حماس