مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-13پزشكي

استقرار 42 پزشک جدید متخصص متعهدی در استان زنجان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: امسال 42 پزشک متخصص از طرف وزارت متبوع جهت گذراندن تعهدات قانونی خود به استان زنجان اختصاص یافته است.

- وحید توپچی خسروشاهی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان امروز در گفت وگو فارس اظهار داشت: پس از بررسی نیازمندی های بیمارستان ها و همچنین با در نظر گرفتن اولویت ها و لحاظ کردن شرایط پزشکان در جلسات مشترک با کارشناس مربوطه در معاونت درمان، تقسیم بندی و معرفی پزشکان جدیدالورود به محل خدمت جدیدشان صورت پذیرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه پزشکان طرحی جدیدالورود از ابتدای آذرماه فعالیت خود را در محل خدمت جدیدشان شروع کرده اند، افزود: ملزومات کافی برای اسکان نیروهای جدید در شهرستان های مختلف استان فراهم شده است.

وی در مورد نحوه توزیع این پزشکان متخصص درسطح استان گفت: 13 نفر شامل دو متخصص جراحی عمومی، دو متخصص زنان، دو متخصص رادیولوژی، یک متخصص کودکان، یک متخصص گوش و حلق و بینی، یک متخصص عفونی، یک متخصص جراح مغز و اعصاب، یک متخصص نورولوژی، یک متخصص اورولوژی و یک متخصص قلب و عروق به شهرستان زنجان اختصاص یافته است.

خسرو شاهی در مورد پزشکان اختصاص یافته به سایر شهرستان های استان اظهار کرد: یک متخصص زنان و یک روانپزشک به شهرستان ایجرود، 9 متخصص شامل متخصصان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 42 پزشک جدید متخصص متعهدی در استان زنجان

استقرار 42 پزشک جدید متخصص متعهدی در استان زنجان