مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-10اجتماعي

آغاز طرح مطالعاتی تغییر تعطیلات تابستانی مدارس


رییس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش گفت: طرحی که بخواهد تعطیلات مدارس را ساماندهی کند هنوز به طور کامل تهیه نشده است و ما در حال بررسی و کار کردن بر روی آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا هر سال در فصول سرد سال و عمدتاً اواخر آبان تا دی ماه در حال تکرار است، امسال نیز دانش آموزان استان تهران از 11 تا 15 آذر ماه و به مدت یک هفته به دلیل آلودگی هوا، آموزش مجازی را تجربه کردند.

پیش از این تلاش هایی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای کم کردن تعطیلات آلودگی هوا انجام شد و در دوران وزارت یوسف نوری، آموزش و پرورش تلاش بسیاری کرد تا شاخص های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس را تغییر دهد و  در مقایسه ای عجیب ایران را با 3 کشور از آلوده ترین کشورهای جهان مقایسه کردند.

در دوره ای نیز صحبت از تغییر تقویم آموزشی مدارس و پیش بینی تعطیلات زمستانی مطرح بود و شورای عالی آموزش و پرورش از طرح تغییر تقویم آموزشی و ساماندهی تعطیلات خبر داده بود  که تا به امروز به مرحله اجرا نرسیده است.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش به تازگی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره تلویحی به تعطیلات زمستانی گفت: هفته اول یا دوم شهریور به رییس سازمان محیط زیست نامه ای نوشتم تا به ما بگوید الگوی تحقق آلودگی ها چگونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مطالعاتی تغییر تعطیلات تابستانی مدارس

آغاز طرح مطالعاتی تغییر تعطیلات تابستانی مدارس