مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-11بين الملل

مقام سابق آمریکایی: نتانیاهو خطری آشکار برای اسراییل است


نتانیاهو خطری آشکار برای اسراییل است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارتین ایندیک، سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی روز دوشنبه بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را خطری آشکار و واقعی برای اسراییل توصیف کرد و از او خواست قبل از وارد کردن آسیب های بیشتر به اسراییل از سمتش کناره گیری کند.

مارتین ایندیک در یک پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عزم نتانیاهو برای باقی ماندن در قدرت علی رغم هزینه هایی که به بار می آورد خطری آشکار و بلافاصله برای اسراییل است.

او باید استعفا بدهد.

بسیاری از تحلیلگران در نقاط مختلف دنیا از جمله در داخل فلسطین اشغالی بعد از روی کار آمدن کابینه راست افراطی نتانیاهو هشدار داده بودند که سیاست های او می تواند به فروپاشی این رژیم منجر شود.

عملیات جنبش مقاومت فلسطین، حماس، در روز 7 اکتبر علیه اسراییل از نگاه این تحلیلگران به عنوان نخستین نشانه ها از تحقق آن پیش بینی ها تعبیر شده است.

مارتین ایندیک که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، رییس جمهور اسبق آمریکا، بین سال های 2013 و 2014 مشاور ویژه رییس جمهور در امور خاورمیانه بود و برای حصول سازش میان اسراییل و فلسطین تلاش کرد در ادامه پیام خود در شبکه ایکس نوشت: او باید قبل از وارد کردن خسارات بیشتر به اسراییل استعفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق آمریکایی: نتانیاهو خطری آشکار برای اسراییل است

مقام سابق آمریکایی: نتانیاهو خطری آشکار برای اسراییل است