مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-02ورزشي

سوگواره نوحه «معجزه مادری» فاطمیه 1402 برگزار می شود


سوگواره نوحه «معجزه مادری» با همکاری سازمان هیأت و تشکل های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

- سوگواره نوحه معجزه مادری با همکاری سازمان هیأت و تشکل های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان هیأت و تشکل های دینی، حمید رمی -دبیر سوگواره نوحه معجزه مادری - با اعلام این خبر اظهار کرد: کانون نغمه پردازی خوشدل در فاطمیه 1402 شمسی سوگواره نوحه معجزه مادری را با همکاری سازمان هیأت و تشکل های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کنگره در 6 محور محتوایی شامل مادری حضرت زهرا(س)، محور پیوند دل ها ، از خانواده فاطمه(س) تا خانواده های ما ، مظلوم و ظالم، حق و باطل ، فاطمه(س)، رهبر روشنگری ، فاطمه(س)، سرچشمه پاکی ها و خوبی ها و ظهور، وعده امیدآفرین خدا است.

رمی با اشاره به اینکه هر نوحه سرا حداکثر 5 اثر می تواند ارسال کند، گفت: علاقه مندان برای شرکت تا 28 آذرماه فرصت دارند تا آثار خود را در ایتا یا تلگرام به شماره 09358223990 ارسال کنند.

دبیر سوگواره نوحه معجزه مادری با بیان اینکه آثار ارسالی باید در فاطمیه 1402 سروده شده باشد و آثار ارسالیِ اجراشده در هیأت دارای امتیاز هستند، گفت: هر محور دو برگزیده 100 و 50 میلیون ریالی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره نوحه «معجزه مادری» فاطمیه 1402 برگزار می شود

سوگواره نوحه «معجزه مادری» فاطمیه 1402 برگزار می شود