مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-17سياسي

اهداف شهدا را با تلاش برای پیشرفت کشور دنبال کنیم


معاون پارلمانی رییس جمهور با یادآوری اهداف شهدا گفت: ما باید در جهت پیشرفت کشور و خدمت به مردم بکوشیم تا بتوانیم به اهداف والایی که شهدا دنبال می کردند، - ایسنا/فارس معاون پارلمانی رییس جمهور با یادآوری اهداف شهدا گفت: ما باید در جهت پیشرفت کشور و خدمت به مردم بکوشیم تا بتوانیم به اهداف والایی که شهدا دنبال می کردند، دست پیدا کنیم.

سیدمحمد حسینی امروز، 26 آذرماه در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام که در شیراز برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از حضور پرشور مردم شهید پرور شیراز در مراسم تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد و گفت: حضور شهدای گمنام، فضای دوران جبهه و جنگ تحمیلی را که فضای ایثار، شهادت و فداکاری است را زنده می کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار کرد: گاهی اوقات همه ما در زندگی دنیایی غرق می شویم و فراموش می کنیم که چقدر شهدا، انسان ها و جوانان بافضیلتی بودند.

وی ادامه داد: تشییع شهدا یادآور کمالات اخلاقی، روحیه گذشت، ایثار و فداکاری است و نشان می دهد که برای عزت، عظمت و امنیت ایران جان خود را فدا کردند و این بسیار درس آموز است.

حسینی تصریح کرد: ما باید در جهت پیشرفت کشور و خدمت به مردم بکوشیم تا بتوانیم به اهداف والایی که شهدا دنبال می کردند، دست پیدا کنیم و فردای قیامت در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف شهدا را با تلاش برای پیشرفت کشور دنبال کنیم

اهداف شهدا را با تلاش برای پیشرفت کشور دنبال کنیم