مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-01سياسي

علاج مسئله فلسطین راهبرد مردم سالارانه همه پرسی است


علاج مسئله فلسطین از نظر ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب، راهبرد متمدنانه و مردم سالارانه همه پرسی است که در آن همه گروه های فلسطینی مسلمان و غیرمسلمان، - علاج مسئله فلسطین راهبرد مردم سالارانه "همه پرسی" است ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: علاج مسئله فلسطین از نظر ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب، راهبرد متمدنانه و مردم سالارانه همه پرسی است که در آن همه گروه های فلسطینی مسلمان و غیرمسلمان، راجع به سرنوشت فلسطین تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، اظهار کرد: در رابطه با اقدامات دیپلماسی کشورمان، لازم است از دولت جمهوری اسلامی ایران به خصوص وزیر امور خارجه در خصوص تداوم دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی برای توقف جنایات صهیونیست ها تشکر کنم.

دکتر امیرعبداللهیان در آستانه اعلام آتش بس موقف غزه که از امروز به اتمام می رسد، به لبنان و قطر سفر کرد.

این دومین سفر امیرعبداللهیان به این کشورها بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم غزه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از برنامه های سفر وزیر امور خارجه به دو کشور لبنان و قطر، دیدار و گفتگو با رهبران مقاومت مثل سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، دبیرکل جنبش جهاد فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاج مسئله فلسطین راهبرد مردم سالارانه همه پرسی است

علاج مسئله فلسطین راهبرد مردم سالارانه همه پرسی است