مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-16اقتصادي

رشد 3 برابری قراردادهای صنعتی دانشگاه های امیرکبیر


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از رشد 3 برابری قراردادهای صنعتی این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روزهای هفته پژوهش امسال با عناوینی نظیر ارتباط با جامعه صنعت برگزار شد و معاون پژوهشی وزیر علوم آمار قراردادهای صنعتی دانشگاه ها را اینگونه اعلام کرد که امسال حدود 11 هزار و 212 قرارداد در ارتباط با جامعه و صنعت منعقد شده و دوره های مهارت افزایی در سال 1402 حدود 8062 دوره بوده است.

  از این رو، میزان قراردادهای دانشگاه امیرکبیر با صنایع را جویا شدیم، علیرضا رهایی سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: میزان قراردادهای صنعتی این دانشگاه نسبت به سال گذشته 3 برابر شده و به رقمی بالای 100 میلیارد تومان رسیده است.

  وی افزود: با موافقتنامه ای که به زودی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مبادله می شود، این رقم 3 برابر می شود و به رقمی حدود 500 میلیارد تومان خواهد رسید.

  رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: برحسب شرایط و زمان تقسیم بندی می کنیم که پروژه ها در چه بازه زمانی انجام شود، در برهه ای پژوهشکده ها به حالت رکود رفته بودند که مجدداً فعال شده اند و 3-2 پژوهشگاه تازه تأسیس هم راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 3 برابری قراردادهای صنعتی دانشگاه های امیرکبیر

رشد 3 برابری قراردادهای صنعتی دانشگاه های امیرکبیر