مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:452023-11-22فرهنگي

رونمایی از تیزر سریال جدید ده نمکی/ «رستگاری» رمضان آینده می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز سیمافیلم که تولید آثار پرمخاطب تلویزیون را در کارنامه دارد، سریال جدیدی در گونه ماورایی تولید می کند که کارگردانی آن به عهده مسعود ده نمکی است و با نام «رستگاری» تولید می شود.

- رونمایی از تیزر سریال جدید ده نمکی/ رستگاری رمضان آینده می آید مجموعه تلویزیونی رستگاری در مرکز سیمافیلم و در 30 قسمت تهیه شده و در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن رسانه ملی می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز سیمافیلم که تولید آثار پرمخاطب تلویزیون را در کارنامه دارد، سریال جدیدی در گونه ماورایی تولید می کند که کارگردانی آن به عهده مسعود ده نمکی است و با نام رستگاری تولید می شود.

ده نمکی که تهیه کنندگی و کارگردانی اثر را به عهده دارد تا امروز در ژانر های مختلف آثاری، چون دارا و ندار ، معراجی ها ، دادستان و آزادی مشروط را برای تلویزیون ساخته و قرار است این بار با یک اثر ماورایی مهمان خانه ها شود.

چندی پیش تصویربرداری این سریال که ویژه ماه رمضان تولید می شود، به پایان رسیده و گروه سازنده مشغول انجام کار های فنی پروژه هستند.

در این سریال بیش از 20 بازیگر سینما و تلویزیون ایفای نقش می کنند و برای ساخت این سریال از تکنیک های جدید بهره برده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تیزر سریال جدید ده نمکی/ «رستگاری» رمضان آینده می آید

رونمایی از تیزر سریال جدید ده نمکی/ «رستگاری» رمضان آینده می آید