مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-04بين الملل

گزارشی از اوضاع فاجعه بار بهداشتی فلسطینی ها از زبان سخنگوی وزارت بهداشت در غزه


القدره در خصوص شب یورش نیروهای نظامی صهیونیست به بیمارستان الشفاء غزه خاطرنشان کرد: شب بسیار وحشتناکی را سپری کردیم؛ زیرا رژیم اشغالگر خود را برای بمباران گسترده بیمارستان آماده کرده بود و تمام بخش های بیمارستان را هدف قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، "اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه در گفت وگو با برنامه "ضیف و حوار" شبکه خبری العالم، به استفاده رژیم اشغالگر از تسلیحات غیرمعمول در جریان یورش اخیر به نوار غزه اشاره کرد و گفت: آنچه که در بخش اورژانس ما شاهد بودیم موید این امر است که اسراییل تسلیحات مختلفی را به کار برده است به نحوی که اعضای بدن برخی قربانیان کاملا سوخته و یا کاملا متلاشی شده است.

به همین دلیل است که معتقدیم که این رژیم از سلاح های بسیار مخرب و آتش زا استفاده کرده است.

وضعیت مصدومیت ها به نحوی حاد بوده است که امکان لمس بدن برخی مجروحان و شهدا وجود ندارد بلکه حتی برخی از اعضای بدن شان معدوم شده است.

شب یورش به بیمارستان الشفاء القدره در خصوص شب یورش نیروهای نظامی صهیونیست به بیمارستان الشفاء غزه خاطرنشان کرد: شب بسیار وحشتناکی را سپری کردیم؛ زیرا رژیم اشغالگر خود را برای بمباران گسترده بیمارستان آماده کرده بود و تمام بخش های بیمارستان را هدف قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از اوضاع فاجعه بار بهداشتی فلسطینی ها از زبان سخنگوی وزارت بهداشت در غزه

گزارشی از اوضاع فاجعه بار بهداشتی فلسطینی ها از زبان سخنگوی وزارت بهداشت در غزه