مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-29اقتصادي

ابلاغ بسته های تشویقی برای بافت فرسوده ابهر


با پیگیری های انجام شده بسته های تشویقی 19 گانه شهر ابهر ابلاغ شد.

- علیرضا عباس نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در راستای نوسازی و مقاوم سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهر ابهر، بسته های تشویقی 19 گانه مصوب شورای عالی معماری و شهرسازی پس از رفع موانع به مرحله اجرا رسیده است.

بر این اساس، از شهروندان ساکن یا دارای ملک در این بافت ها دعوت می شود برای تهیه مجوز ساخت با مشوق هایی از جمله یک طبقه مازاد و تامین سه چهارم از کل پارکینگ به واحد شهرسازی شهرداری ابهر مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه همواره شاهد مشکلات مردم در بافت های فرسوده و ناکارآمد هستیم، گفت: احیای بافت های ناکارآمد یک کار جمعی و گروهی است و همه باید برای حل مشکلات آن دست به دست هم دهیم.

عباس نیا با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان مجری برای بافت فرسوده و بازآفرینی شهری در کنار دولت، مردم و دیگر دستگاه های مرتبط است، ادامه داد: در این حوزه، اهتمام جدی وجود دارد و تلاش می شود مشکلات در این بخش ها به حداقل برسد.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه پس از ابلاغ مصوبه یادشده، شهرداری موظف به صدور پروانه ساختمانی براساس سند ضوابط مصوب در محله های هدف بازآفرینی است، افزود: احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، از اولویت های شهرستان برای تأمین مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بسته های تشویقی برای بافت فرسوده ابهر

ابلاغ بسته های تشویقی برای بافت فرسوده ابهر