مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-04سياسي

معیشت مرزنشینان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: توجه به معیشت مردم شریف مرزنشین امری ضروری است و باید با سیاست گذاری های صحیح، زمینه امرار معاش آن ها از راه های حلال و قانونی فراهم شود.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: توجه به معیشت مردم شریف مرزنشین امری ضروری است و باید با سیاست گذاری های صحیح، زمینه امرار معاش آن ها از راه های حلال و قانونی فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در دیدار با فرمانده و معاونین مرزبانی استان، مرز را یک فرصت ویژه خواند و گفت: اگر از این فرصت به درستی استفاده نشود می تواند تهدیدی بزرگ باشد.

وی با بیان اینکه عمده تهدیدهایی که می تواند متوجه یک کشور شود از ناحیه مرزها است، افزود: اگرچه نیروهای مرزبانی در پیش چشم جامعه مشغول خدمت رسانی نیستند، اما در جایی ایفای نقش می کنند که بیشترین تأثیر را در تأمین امنیت جامعه دارد.

غفوری ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای نیروهای مرزبانی، اظهار کرد: مسئولیت و مأموریتی که بر عهده شما عزیزان قرار گرفته از مهم ترین رسالت هایی است که در نظام مقدّس جمهوری اسلامی برعهده مجموعه های نظامی و انتظامی قرار دارد.

وی با اشاره به شرایط سخت کارکردن در مرزها، گفت: آن چیزی که می تواند انسان را در این شرایط سخت حفظ کند و مستحکم نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت مرزنشینان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد

معیشت مرزنشینان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد