مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-27اجتماعي

دانشگاه آزاد آماده جبران کمبود معلم و مدرسه است/ورشکستگی 30 واحد دانشگاهی


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اعلام کرد: باید از ظرفیت های دانشگاه آزاد در حوزه آموزش و پرورش که مشکلات جدی در کمبود معلم و مدرسه دارد، - ایسنا/همدان معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اعلام کرد: باید از ظرفیت های دانشگاه آزاد در حوزه آموزش و پرورش که مشکلات جدی در کمبود معلم و مدرسه دارد، استفاده شود.

محمدقربانی گلشن آباد دوشنبه 6 آذر در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد واحد همدان، با اشاره به اینکه دانشگاه باید سهم و نقش خود را در حوزه کشاورزی، صنایع دستی و آسیب های اجتماعی همدان ایفا کند و در خدمت فرهنگ و تمدن این استان باشد، اظهار کرد: 60 درصد معادن مرتبط با مصالح ساختمانی در استان های همدان و لرستان قرار دارد و با وجود دانشگاه های موجود در این دو منطقه، نباید خام فروشی موادمعدنی اتفاق بیفتد.

وی با تأکید بر اینکه امروز دانشگاه آزاد در توسعه کمی و کیفی مدارس سما می تواند ظرفیتش را تا 10 برابر افزایش دهد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های دانشگاه آزاد در حوزه آموزش و پرورش که مشکلات جدی در کمبود معلم و مدرسه دارد، استفاده شود.

گلشن آباد با بیان اینکه خردادماه سال آینده 300 هزار نیروی آموزش و پرورش بازنشسته می شوند و جایگزینی هم برای آنها نیست بنابراین باید فکری کرد، یادآور شد: دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد آماده جبران کمبود معلم و مدرسه است/ورشکستگی 30 واحد دانشگاهی

دانشگاه آزاد آماده جبران کمبود معلم و مدرسه است/ورشکستگی 30 واحد دانشگاهی