مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-07سياسي

شهید فخری زاده، نماد اقتدارآفرینی، تحول خواهی و خودباوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، همزمان با سومین سالگرد شهادت دکتر فخری زاده، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و جمعی از معاونان و مدیران، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری عصر سه شنبه 14 آذر ماه جاری با حضور در منزل شهید دکتر محسن فخری زاده، با خانواده این شهید دانشمند و ممتاز علمی کشور دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، همزمان با سومین سالگرد شهادت دکتر فخری زاده، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و جمعی از معاونان و مدیران، با حضور در منزل این شهید والامقام، با همسر و فرزندان ایشان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر محمدصادق خیاطیان در این دیدار، شهید فخری زاده را نماد اقتدارآفرینی، تحول خواهی و خودباوری توصیف کرد و گفت: مباحث اقتدارآفرینی و خودباوری به ویژه برای ما و همه فعالان حوزه دانش بنیان بسیار حائز اهمیت است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: فارغ از ویژگی های فردی ممتاز و نیز استعداد ذاتی و توانمندی های علمی و تخصصی بالای شهید دکتر فخری زاده، ایشان به مسائل با رویکرد فلسفی، عمیق و بنیادی، نگاه و این روحیه را به جوانان نیز منتقل می کردند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: جدا از بحث های تخصصی و علمی در حوزه هسته ای، در حوزه فناوری و هرجایی که کشور نیاز به یک محصول فناورانه با پیچید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فخری زاده، نماد اقتدارآفرینی، تحول خواهی و خودباوری است

شهید فخری زاده، نماد اقتدارآفرینی، تحول خواهی و خودباوری است