مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:512023-12-08سياسي

امام جمعه قزوین: مدعیان حقوق بشر، نشانی از انسانیت ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) اقامه شد، یاد و خاطر شهید والامقام الیاس چگینی را گرامیداشت و اظهار کرد: صبر و استقامت والده مکرمه شهید الیاس چگینی، خواهران، برادران، فرزندان و همسر گرامی شان باعث افتخار است و صبر و استقامت همه خانواده شهدا را ستایش می کنیم.

وی تصریح کرد: امروز نیز شاهد تشییع شهدای گمنام در سراسر کشور بودیم، گمنام نامیدن شهدا بسیار دشوار است و اگرچه آنان نزد ما گمنام هستند اما می دانیم آنها در پیشگاه خدا و ملکوت عالم در میان فرشتگان نام آشنای همه جا هستند.

امام جمعه قزوین از استقبال گرم مردم از خانواده شهدا قدردانی کرد و افزود: حضور مردم در تشییع پیکر پاک شهید چگینی در قزوین و بویین زهرا و تشییع شهدای گمنام بسیار باشکوه بود و از مردم قدرشناس و وفادار استان، سپاسگزاری می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بیان برخی از مناسبت ها به معنای قدرشناسی است، یادآور شد: بیان مناسبت ها صرفاً به معنای بیان تقویم نیست بلکه اگر درست بشنویم مناسبت یعنی یادآوریِ اینکه کجا بودیم و امروز کجا هستیم.

وی اضافه کرد: امام علی (ع) می فرمایند رحمت خدا بر کسی که بداند از کجا بوده، در کجا هست و به کجا می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: مدعیان حقوق بشر، نشانی از انسانیت ندارند

امام جمعه قزوین: مدعیان حقوق بشر، نشانی از انسانیت ندارند