مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-01سياسي

نقش ویژه قوه مقننه، ریل گذاری حرکت قوه مجریه است


حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان ریل گذار حرکت قو مجریه نقش ویژه ای بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و دعوت همگان به تقوای الهی و یاد خدا بیان کرد: در اواخر عمر شریف حضرت زهرا (س)، فرشته الهی جهت بیان مطالبی مکرر به محضر ایشان مشرف می شد و امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) آن ها را می نوشت.

نهایتاً مجموع این مطالب در مصحفی به نام مصحف فاطمه (س) جمع آوری شد.

وی با تصریح اینکه مصحف فاطمه (س) نزد حضرت حجّت (عج) است و امام صادق(ع) مفصل آن را توضیح داده، افزود: در این کتاب در مورد وقایع عالم تا خاتمه ی آن و علم امامت و هدایت در آن نهفته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به این که برخی از فضائل حضرت فاطمه(س) را فقط انبیای الهی تجربه کردند عنوان کرد: حضرت زهرا(س) مظهر تمام فضائل و کمالات بوده و بالاترین فضیلت آن حضرت همین است که فرشته الهی بر آن حضرت نازل می شد و مطالبی آسمانی و فراتر از حد بشر برای ایشان بیان می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه قوه مقننه، ریل گذاری حرکت قوه مجریه است

نقش ویژه قوه مقننه، ریل گذاری حرکت قوه مجریه است