مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-26بين الملل

رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس مانع رسیدن دوسوم کمک ها به غزه شد


رژیم صهیونیستی تاکنون به تعهد خود درباره ورود روزانه 200 کامیون حامل کمک های بشردوستانه به نوار غزه متعهد نبوده و شهرداری غزه می گوید هنوز یک لیتر سوخت هم دریافت نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، مردم مقاوم غزه در 3 روزی که از آتش بس می گذرد، در مجموع کم تر از 160 کامیون حامل کمک های بشردوستانه دریافت کردند، در حالی که انتظار می رفت در این مدت روزانه 200 کامیون وارد شود.

هلال احمر فلسطین اعلام کرده است که دیروز یک کاروان مرکب از 61 کامیون حامل کمک های بشردوستانه از رفح در جنوب نوار غزه به شهر غزه و شمال این منطقه رسید.

محمود ابوعطا، مدیر تدارکات و تجهیزات هلال احمر فلسطین گفت که این کاروان شامل کالاهای امدادی، مواد غذایی و آب شرب و دارو است و بزرگ ترین کاروان کمک هایی است که از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد این منطقه شده است.

وی افزود: 197 کامیون در گذرگاه رفح آماده ورود به نوار غزه هستند، اما با توجه به ظرفیت عملیاتی و لجستیکی تنها یک کریدور بشردوستانه که باز شده و گذرگاه های دیگر باز نشده است، امکان ورود این تعداد در یک روز ممکن نبوده است.

ابوعطا گفت: در روز نخست آتش بس 80 کامیون وارد کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس مانع رسیدن دوسوم کمک ها به غزه شد

رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس مانع رسیدن دوسوم کمک ها به غزه شد