مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 18:262023-12-14سياسي

تامین آب شرب پایدار برای مردم بخش لاران در اولویت قرار گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در نشست شورای اداری بخش لاران گفت: بازدید و بررسی مشکلات مناطق محروم چهارمحال و بختیاری تا زمانی که غبار محرومیت از چهره استان زدوده شود ادامه دارد.

مسؤولان از حواشی دوری کنند استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسؤولان از پرداختن به مسائل حاشیه ای دوری کنند و انجام پروژه ها و حل مشکلات مردم را کار اصلی خود بدانند.

وی با اشاره به مشکلات منابع طبیعی بخش لاران، افزود: حل مشکل اختلاف اراضی در دستور کار قرار بگیرد و مشکلات منابع طبیعی به سود مردم تمام شود.

حیدری با اشاره به ظرفیت پرورش گیاهان دارویی در بخش لاران، اضافه کرد: تولید این گیاهان می توانند زمینه خوبی برای اشتغال و درآمدزایی باشد.

وی بیان کرد: شرکت آبفا باید در یک زمان بندی مشخص، مشکل فاضلاب این بخش را به ترتیب اولویت جمعیت حل کند و با توجه به سرمای هوا با پیگیری و نظارت به کار سرعت ببخشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین آب شرب پایدار برای مردم لاران، گفت: باید در یک زمان بندی مشخص مشکل آب شرب این بخش حل شود و تکمیل پروژه ها سرعت بگیرد همچنین مشکل فرسودگی شبکه آب رسانی و گل آلود بودن آب برخی از شهرها و روستاها حل شود و این جزو اولویت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب پایدار برای مردم بخش لاران در اولویت قرار گیرد

تامین آب شرب پایدار برای مردم بخش لاران در اولویت قرار گیرد