مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-18ورزشي

برد خانگی تراکتور در سرمای تبریز


تیم های تراکتور و پیکان در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برد 2 بر صفر تراکتور به پایان رسید.

- تیم های تراکتور و پیکان در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برد 2 بر صفر تراکتور به پایان رسید.

دیدار تیم های تراکتور و پیکان با برد 2 بر صفر تراکتور به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم های تراکتور و پیکان در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برد 2 بر صفر تراکتور به پایان رسید.

در این دیدار که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، شاگردان پاکو خمز به دنبال کسب 3 امتیاز برای تداوم حضور در جمع بالانشینان جدول رده بندی لیگ بودند اما شاگردان رضا عنایتی در پیکان توانستند بازی را متعادل کرده و در برخی از صحنه ها عملکرد بهتری نسبت به تیم میزبان داشته باشند.

در دقیقه 25 بازی نیز سامان نریمان جهان توانست توپ را وارد دروازه تراکتور کند اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و داور این دیدار قبل از ضربه آخر نریمان جهان، بازی را متوقف کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد خانگی تراکتور در سرمای تبریز

برد خانگی تراکتور در سرمای تبریز