مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-07سياسي

تبعید در انتظار مجرمان جرائم خشن


حمیدرضا کریمی دادستان کرمانشاه امروز پنج شنبه 16 آذرماه گفت: مجازات سنگینی من جمله تبعید برای بازدارندگی برخی از جرائم خشن در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی دادستان کرمانشاه امروز پنج شنبه 16 آذرماه در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان های استان که در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه برگزار شد، برقراری امنیت در جامعه و برخورد با هنجارشکنان را از مهم ترین اهداف دستگاه قضایی دانست و اظهار داشت: در راستای ایجاد امنیت پایدار و مستحکم حمایت همیشگی دستگاه قضایی از مأموران پلیس در انجام مأموریت ها و مبارزه با هنجارشکنان وجود دارد.

وی ضمن اشاره به اعمال مجازات سنگین برای بازدارندگی برخی از جرائم خشن افزود: برای برخی جرائم خشن علاوه بر مجازات هایی که در قانون برای آن ها پیش بینی شده تبعید هم در انتظارشان خواهد بود، موضوعی که با جدیت به دنبال فراهم کردن سازوکارهای لازم برای اجرای آن هستیم.

دادستان کرمانشاه  تأکید ویژه ای بری نحوه برخورد با اراذل واوباش داشت و عنوان کرد: تا حد امکان از اعطای مرخصی به چنین افرادی و همچنین عاملان تیراندازی خودداری کرده، بلکه تنبیه شده و دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعید در انتظار مجرمان جرائم خشن

تبعید در انتظار مجرمان جرائم خشن