مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-17اقتصادي

کشت پاییزه گلستان بدون دغدغه کود شیمیایی


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان گفت: در فصل زراعی جاری، انواع کود شیمیایی در گلستان توزیع شده و در زمینه تامین کود کشت پاییزه هیچ گونه نگرانی و کمبودی وجود نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سید صمد ضیایی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارکرد: با توجه به اینکه در فصل زراعی جاری، انواع کود شیمیایی در استان گلستان توزیع شده، در زمینه تامین کود کشت پاییزه هیچ گونه نگرانی و کمبودی وجود نداشته است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان گفت: در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم و برنامه تعیین شده فصل کشت جاری بیش از 106 هزار و 390 تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان استان گلستان توزیع شده است.

وی ادامه داد: حدود 71 هزار و 100 تن آن را کود اوره، بیش از 23 هزار و 390 تن آن را انواع کود فسفاته و 12 هزار تن را کود پتاسه تشکیل می دهد.

ضیایی گفت: در حال حاضر که کشت پاییزه چهار محصول اساسی شامل گندم، جو، چغندر قند و کلزا به اتمام رسیده در حال حاضر هم حدود 15 هزار تن کود اوره، چهار هزار تن کود پتاسه و هزار و 800 تن انواع کود فسفاته در انبارهای این شرکت و کارگزاری ذخیره سازی شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان اضافه کرد: لذا برای سایر محصولات مانند سیب زمینی و سبزی و صیفی جات هم به آن اندازه نیاز در انبار های شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت پاییزه گلستان بدون دغدغه کود شیمیایی

کشت پاییزه گلستان بدون دغدغه کود شیمیایی