مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-12سياسي

رجایی: کاهش عوارض ورودی نکته منفی لایحه بودجه است


نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال 1403 با برنامه هفتم توسعه تطابق ندارد و در آن شاهد ناترازی عملیاتی بودجه هستیم، علاوه بر این تبصره 18 از لایحه بودجه حذف شده است.

- نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال 1403 با برنامه هفتم توسعه تطابق ندارد و در آن شاهد ناترازی عملیاتی بودجه هستیم، علاوه بر این تبصره 18 از لایحه بودجه حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رجایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال 1403 اظهار کرد: با وجود این که بودجه سال 1403 اولین بودجه برنامه هفتم توسعه است اما در آن به برنامه هفتم توسعه توجهی نشده و به هیچ وجه تطابق لازم را ندارد.

وی ادامه داد: در بحث مولد سازی، سال قبل دولت 126 همت پیش بینی کرد که در بودجه این میزان 60 همت آمده است یعنی نه تنها گام رو به جلویی برداشته نشده بلکه دولت به مولد سازی کمتر توجه کرده است.

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت باید طبق برنامه هفتم توسعه تمام شرکت های دولتی را واگذار کند، گفت: باید در سال اول اجرای برنامه هفتم بین 10 تا 20 درصد شرکت ها واگذار شود اما دریغ از یک شرکت.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این که دولت شب گذشته برای به دست آوردن رای اعضای کمیسیون تلفیق قول می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجایی: کاهش عوارض ورودی نکته منفی لایحه بودجه است

رجایی: کاهش عوارض ورودی نکته منفی لایحه بودجه است