مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:212023-12-17اجتماعي

خوشا گمنامی که این چنین آشنا دارد


خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، آسمان خرم آباد امروز صاف و آفتابی است، این را کارشناس می گوید و با خودم فکر می کنم اما هوای دل آدم ها امروز سخت گرفته و ابری است، چرا که زمان تشییع فرزندان بی نشانی شده که چون مادر گمنامی را خریدار شده اند.

همیشه از آسمان به زمین باریده، اما این بار در هوای غم گرفته بی مادری، عالمی از زمین اشک های فراق را روانه دیار پرستوهای پرکشیده می کنند و عرشیان را به سوگ فرشیان می نشانند.

حنجره شهر پر شده از نوای شهید گمنام سلام و هر چه به میدان شهدا نزدیک تر می شوم حس و حال غریبی بیشتر به دلم چنگ می زند، به راستی چه کسی غریب است؛ آن ها که در عالم والا بسیار شناخته شده اند یا ما که گاه در جمع هستیم و تنها.

صبحانه را آماده کردم روی بخاری است تا گرم بماند، خواهرت را هم بیدار کن، آخرین توصیه ها را هم می کند و دکمه قرمز گوشی را می زند ، می گویم خب با این نگرانی چرا خانه نماندید؟ نگاهم می کند و می گوید: بچه های من اینجا هستند، کجا بمانم؟   به میان جمعیت می روم تا از نزدیک سرخی غروب را در طلوع چشمان مردم دیارم ببینم، رگ هایشان ورم کرده و بغض های خفه شده در گلو از دیده بیرون زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشا گمنامی که این چنین آشنا دارد

خوشا گمنامی که این چنین آشنا دارد