مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-10اقتصادي

شرکت سی هزار و 900 نفر در برنامه های ورزش همگانی و روستایی


مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از شرکت سی هزار و 900 نفر در برنامه های ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از شرکت سی هزار و 900 نفر در برنامه های ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه خبر داد.

محمدعلی پهناور در خصوص توسعه ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه سال جاری گفت: بیش از 808 برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه اجرا شده است که با اجرای این برنامه های فرهنگی ورزشی، بیش از سی هزار و 900 نفر از زنان و مردان استان اردبیل توانستند در این برنامه ها مشارکتی فعال داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، پهناور اظهار کرد: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی وکوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش ها و جشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه ها و کلاس های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت ها از برنامه هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل تصریح کرد: به تفکیک برنامه های اجرایی بیش از 22 برنامه پیاده روی با حضور بیش از 3 هزار و 245 نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه پیمایی به تعداد 50 برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت سی هزار و 900 نفر در برنامه های ورزش همگانی و روستایی

شرکت سی هزار و 900 نفر در برنامه های ورزش همگانی و روستایی