مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-13سياسي

امروزه جهان اسلام روزگار سختی را می گذراند


مفتی اعظم عمان با اشاره به آیه شریفه «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم» افزود؛ امروزه جهان اسلام روزگار سختی را می گذراند ولی با ایمان به خدا و اتحاد و یکپارچگی و مقاومت همه این سختی ها را پشت سر خواهد گذاشت و شکوه و عظمت اسلام در جهان طنین انداز خواهد شد.

- ایسنا/قم مفتی اعظم عمان با اشاره به آیه شریفه إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم افزود؛ امروزه جهان اسلام روزگار سختی را می گذراند ولی با ایمان به خدا و اتحاد و یکپارچگی و مقاومت همه این سختی ها را پشت سر خواهد گذاشت و شکوه و عظمت اسلام در جهان طنین انداز خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رییس دانشگاه ادیان و مذاهب در سفری به عمان با علامه خلیلی مفتی اعظم این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با اشاره به حوادث اخیر جهان اسلام گفت: دشمنان اسلام همیشه سعی کرده اند با طرح مباحث انحرافی در بین امت اسلامی اختلاف افکنی کنند و زمینه سلطه خود را فراهم سازند.

وی با تجلیل از موضعگیری های هوشمندانه علامه خلیلی ادامه داد؛ علمای جهان اسلام نقش بسیار ارزنده ای در بیداری امت اسلامی دارند و همه ما باید تلاش کنیم تا با تقویت ایمان و روحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه جهان اسلام روزگار سختی را می گذراند

امروزه جهان اسلام روزگار سختی را می گذراند