مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-18دانش

بنیاد نخبگان از هیات های اندیشه ورز برای حل مسائل استقبال می کند


بنیاد نخبگان از هیات های اندیشه ورز دارای طرح و ایده برای حل مسائل استان استقبال می کند.

- ایسنا/لرستان رییس بنیاد نخبگان لرستان گفت: بنیاد نخبگان از هیات های اندیشه ورز دارای طرح و ایده برای حل مسائل استان استقبال می کند.

رحمان کلانتری امروز، 27 آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر که در سالن اجتماعات علامه شهیدی دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان به عنوان بالاترین نهاد علمی کشور وظیفه شناسایی، هدایت، توانمندسازی و تکریم از نخبگان را دارد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های ما در بنیاد نخبگان لرستان کارآفرینی و فناوری است، افزود: نخبگی استعداد برتر بوده و گام ورود به نخبگی استعداد برتر بودن در دانشگاه و خارج از دانشگاه است.

رییس بنیاد نخبگان لرستان خاطرنشان کرد: ویژگی های ذهنی برجسته تخصص و خبرگی فعالیت در چارچوب ارزش های اسلامی و دارا بودن روحیه پیشبری به جای روحیه پیشروی از خصوصیات نخبگان است.

کلانتری اضافه کرد: متأسفانه در آموزش وپرورش و دانشگاه نخبه به کسی تلقی می شود که در حوزه استعداد تحصیلی توانمندی دارد، حال اینکه در بنیاد نخبگان در 8 حوزه نخبه تعریف شده است.

وی بیان کرد: با توجه به نقش بی بدیل نخبگان در پیشرفت جوامع کشور ما نیز مانند دیگر کشورها افراد متعددی را تحت عنوان نخبه مورد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد نخبگان از هیات های اندیشه ورز برای حل مسائل استقبال می کند

بنیاد نخبگان از هیات های اندیشه ورز برای حل مسائل استقبال می کند