مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-18اقتصادي

حمل ونقل دریایی روسیه رکورد زد


یوری تروتنف، معاون و فرستاده روسیه در خاور دور اعلام کرد که روسیه به طور فعال تجارت خود را از طریق مسیر دریای شمالی (NSR) گسترش می دهد و آمار محموله ها در سال 2023 به بالاترین میزان خود خواهند رسید.

- یوری تروتنف، معاون و فرستاده روسیه در خاور دور اعلام کرد که روسیه به طور فعال تجارت خود را از طریق مسیر دریای شمالی (NSR) گسترش می دهد و آمار محموله ها در سال 2023 به بالاترین میزان خود خواهند رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بیزنس، وی طی سخنانی در نشست کمیسیون بین دولتی روسیه و چین در پکن اظهار کرد که انتظار می رود حجم حمل و نقل کالا از طریق آبراه قطب شمال تا پایان سال به بیش از 36 میلیون تن افزایش یابد که نشان دهنده افزایش 9 برابری از سال 2015 است.

پیش بینی می شود در پروژه های در حال اجرا، گردش مالی حمل و نقل در سال آینده حتی بیشتر از این افزایش یابد و به بیش از 50 میلیون تن برسد.

تروتنف خاطرنشان کرد که مسیر دریای شمالی به سرعت در حال تبدیل شدن به گذرگاه بزرگ تجارت جهانی و جایگزینی برتر برای سایر کریدورهای کشتیرانی مانند کانال سوئز و پاناما است.

وی گفت: کانال سوئز، شریانی جهانی است اما با گیرکردن یک کشتی در آن، کانال مسدود می شود که قطعا در مورد مسیر دریای شمالی صدق نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل ونقل دریایی روسیه رکورد زد

حمل ونقل دریایی روسیه رکورد زد