مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 20:502023-11-28بين الملل

فایننشال تایمز: مذاکرات کنونی قطر بر توافق جدیدی متمرکز است


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که مذاکرات کنونی در قطر که با حضور رییس سازمان سیا، رییس موساد و مقامات قطری برگزار می شود بر آزادی دسته بعدی اُسرا در غزه متمرکز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز روز سه شنبه به نقل از منابع مطلع خبر داد که مذاکرات کنونی در قطر درباره جنگ غزه، بر روی دسته بعدی گروگان ها متمرکز است که می تواند نشان دهنده تبلور توافق جدیدی باشد.

منابع مطلع امروز (سه شنبه) از برنامه دیدار ویلیام بِرنز رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با دیوید بارنیع رییس سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع مطلع در دولت آمریکا گزارش داد که رییس سیا امروز در سفری محرمانه به قطر رفته تا در آنجا با رییس موساد به صورت مخفیانه دیداری داشته باشد.

طبق این گزارش، برنز قرار است با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه و نخست وزیر قطر نیز دیدار داشته باشد تا با دو طرف به جمع بندی برای توافق بزرگتر بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در غزه برسد.

این منابع به واشنگتن پست گفتند که رییس سیا قصد دارد در جریان سفر به قطر، چشم انداز تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس را تقویت کند تا شامل نظامیان صهیونیست نیز بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: مذاکرات کنونی قطر بر توافق جدیدی متمرکز است

فایننشال تایمز: مذاکرات کنونی قطر بر توافق جدیدی متمرکز است