مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-03سياسي

روشن شدن چراغ روضه در خانه 725 نیازمند خراسان جنوبی


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال «طرح فلاح» یا همان روضه خوانی برای 725 خانواده تحت حمایت این نهاد در استان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید سورگی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: طرح فلاح یا روضه خوانی در منازل مددجویان با هدف تعمیق باورهای دینی و معرفتی، ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مصون سازی خانواد های تحت حمایت از آسیب های اجتماعی با بالا بردن آگاهی های دینی و انس و الفت با خاندان پاک رسالت و امامت در منازل مددجویان تحت حمایت اجرا می شود.

  وی افزود: به طور معمول برگزاری محافل روضه خوانی هزینه هایی در بر دارد که پرداخت آن برای خانواده های بی بضاعت، سخت یا غیرممکن به نظر می رسد لذا مددجویان به رغم ارادت و علاقه زیادی که برای برگزاری این محافل در خانه های خود دارند، از تامین هزینه های آن ناتوان کمک حوزه فرهنگی این نهاد برای انجام این برنامه مبارک در منازل مددجویان، سبب استقبال گسترده مددجویان از این طرح بود.

  معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی 725 خانواده تحت حمایت از این طرح تاکنون ادامه داد: در اجرای این طرح از ظرفیت همکاری 75 مشاور مذهبی و مبلغان عزیز استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن شدن چراغ روضه در خانه 725 نیازمند خراسان جنوبی

روشن شدن چراغ روضه در خانه 725 نیازمند خراسان جنوبی