مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-13سياسي

عزم راسخ دادستان کرمان برای برخورد با اراذل و اوباش / تشکیل بانک اطلاعاتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎های خبرگزاری دانشجو ، دادستان کرمان در دومین نشست کارگروه رصد اراذل  و اوباش  با تأکید بر اینکه مبارزه با اراذل و اوباش مقطعی نیست بیان کرد: - دادستان کرمان گفت: برخورد سریع و قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت اجتماعی در استان صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎های خبرگزاری دانشجو ، دادستان کرمان در دومین نشست کارگروه رصد اراذل  و اوباش  با تأکید بر اینکه مبارزه با اراذل و اوباش مقطعی نیست بیان کرد: در مواجهه با اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش به منظور حفظ آثار و ادله و جلوگیری از فرار متهم، برخورد مقتدرانه و قاطع قانونی خواهیم داشت.

مهدی بخشی با تشریح ابعاد امنیت، بر توسعه و ارتقای امنیت روانی شهروندان کرمانی اظهار داشت: با اقدامات و پیگیری های کارگروه رصد و برخورد با اراذل و اوباش ، کرمان برای اراذل و اوباش ناامن می گردد و هیچ ارفاق قانونی برای مخلین نظم و آرامش و آسایش عمومی اعمال نخواهیم کرد.

او تصریح کرد: بانک اطلاعاتی اراذل و اوباش در حال ایجاد است و در صورت ارتکاب جرم توسط این افراد، تدابیر لازم و تشدید قرار تأمین، مدنظر بازپرسان شعب تخصصی رسیدگی به پرونده های مرتبط با موضوع قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ دادستان کرمان برای برخورد با اراذل و اوباش / تشکیل بانک اطلاعاتی

عزم راسخ دادستان کرمان برای برخورد با اراذل و اوباش / تشکیل بانک اطلاعاتی