مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 01:052023-11-25اقتصادي

سال تمام شد پول نیامد!


عزت الله ضرغامی از چالش های انجمن خیرین میراث فرهنگی کشور، که به دلیل نظام اداری، که آن را «فشل»، «ناکارآمد» و «عین بختک» خواند، یک سال زمان برد تا راه اندازی شود، - عزت الله ضرغامی از چالش های انجمن خیرین میراث فرهنگی کشور، که به دلیل نظام اداری، که آن را فشل ، ناکارآمد و عین بختک خواند، یک سال زمان برد تا راه اندازی شود، سخن گفت و از 1500 میلیارد تومان بودجه عمرانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که هنوز اختصاص داده نشده است، گله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آیین آغاز به کار انجمن میراث فرهنگی و در جمع مفاخر میراث فرهنگی، خیرین و سرمایه گذاران، با ادبیاتی که با مطایبه و شوخ طبعی همراه بود، گفت: اولین چراغ این انجمن را می خواستم خودم روشن کنم، بنابراین با حاج خانم مطرح کردم که در نهایت به مبلغ 10 میلیون تومان به توافق رسیدیم.

البته این صحبت ما کمی طولانی شد و ایشان پرسیدند با این پول ایران را می توانید نجات دهید؟ ضرغامی ادامه داد: اصطلاحی داریم به نام میکرو قدرت ها ، یعنی قدرت های کوچک، که وقتی جمع می شوند به جریان تبدیل می شوند.

مصداق این بیت از سعدی است مورچگان را چو بود اتفاق/ شیر ژیان را بدرانند پوست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تمام شد پول نیامد!

سال تمام شد پول نیامد!