مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-12اقتصادي

13 درصد از استان فارس هنوز گاز رسانی نشده است


مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: هم اکنون حدود 87 درصد از روستاها و شهرستان های استان فارس از نعمت گاز برخوردار اند و تلاش شده تا تمامی روستاها و شهرستان های استان از نعمت گاز بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، توزیع گاز در فصول سرد سال  و همچنین گسترش شبکه گاز رسانی به ویژه در مناطق روستایی از دغدغه ها و مطالبات اصلی  مردم بوده است .

علی اکبر میدانشاهی در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: توزیع گسترده شبکه گاز رسانی به هم استانی ها از الویت های اولیه دولت است و تلاش ما هم بر این است تا تمام هم استانی های مشمول دریافت گاز از این نعمت برخوردار شوند.

او گفت: از 124 شهرستان استان فارس 121 شهر از گاز برخوردار هستند، همچنین از  دو هزار و 508 روستای استان تعداد دو هزار و 440 روستا در چرخه توزیع گاز قرار دارند.

میدانشاهی گفت: با توجه به افزایش جمعیت کلانشهر شیراز و گسترش حومه های آن باید گفت که تمامی روستا های پیرامونی شیراز که مشمول دریافت گاز هستند از این نعمت برخوردارند.

او ادامه داد: همچنین پروژه گاز رسانی به 10 روستا  واقع در دهستان کوهمره سرخی در بخش ارژن در دست اجرا است ، تا هر چه سریعتر هم استانی های ساکن در این بخش نیز از نعمت گاز برخوردار شوند وی گفت: رعایت نکات ایمنی  و همچنین بهینه سازی مصرف از جمله مسائل دارای اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 درصد از استان فارس هنوز گاز رسانی نشده است

13 درصد از استان فارس هنوز گاز رسانی نشده است