مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-12اقتصادي

رفع 10 نقطه پرحادثه در محورهای خوزستان تا پایان سال


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از رفع 10 نقطه پرحادثه در محورهای استان تا پایان سال خبر داد و گفت: سهم دستگاه های اجرایی استان برای تامین منابع رفع نقاط پرحادثه از محل درآمدهای طرح مولدسازی مشخص خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از رفع 10 نقطه پرحادثه در محورهای استان تا پایان سال خبر داد و گفت: سهم دستگاه های اجرایی استان برای تامین منابع رفع نقاط پرحادثه از محل درآمدهای طرح مولدسازی مشخص خواهد شد.

محمد جولانژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سطح کشور 887 نقطه پرحادثه شناسایی شده است که تا پایان سال جاری 400 نقطه از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رفع خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ایمنی و کمیسیون ایمنی راه های کشور، قرار است 50 درصد مابقی نقاط پرحادثه شناسایی شده مجددا از محل منابع داخلی سازمان رفع و 50 درصد باقی مانده نیز طبق دستور وزیر کشور از محل درآمدهای طرح مولدسازی استان ها تامین مالی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سهم استان از تعداد نقاط پرحادثه شناسایی شده در سطح کشور 19 نقطه است که تا پایان سال جاری 10 نقطه رفع و مابقی نقاط نیز سال آینده رفع خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 10 نقطه پرحادثه در محورهای خوزستان تا پایان سال

رفع 10 نقطه پرحادثه در محورهای خوزستان تا پایان سال