مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-28پزشكي

بودجه فرهنگی از بودجه دانشجویی تفکیک شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار جداسازی بودجه فرهنگی از بودجه دانشجویی با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و مسایل فرهنگی شد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار جداسازی بودجه فرهنگی از بودجه دانشجویی با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و مسایل فرهنگی شد.

سیدوحید حسینی امروز، 7 آذرماه در دیدار با مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شیراز با اشاره به بودجه اختصاص یافته برای حوزه فرهنگی و دانشجویی، بر لزوم جداسازی بودجه فرهنگی از بودجه دانشجویی با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و مسایل فرهنگی تأکید کرد.

وی همچنین بر نقش موثر اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در جامعه و تحولات مختلف اجتماعی تأکید کرد و افزود: در شیراز خوابگاه های متعددی داریم اما بیشتر آن ها قدیمی و فرسوده است و لازم است در زمینه نوسازی خوابگاه ها اقدام شود که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

حسینی همچنین از تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بهبود زیرساخت ها، توسعه کیفی و کمّی خوابگاه های دانشجویی و همچنین ارتقای مسایل فرهنگی در خوابگاه ها خبر داد تا دانشجویان با آرامش بیشتر و بهتر به امور تحصیلی خود برسند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: توان علمی اساتید و کیفیت آموزش در دانشگاه علوم پزشکی شیراز سبب شده هر ساله تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه فرهنگی از بودجه دانشجویی تفکیک شوند

بودجه فرهنگی از بودجه دانشجویی تفکیک شوند