مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-14حوادث

دستگیری شکارچیان غیرمجاز خارپشت و خرگوش در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار سه سر تشی و سه سر خرگوش در سطح حوزه شهرستان دلفان کرده بودند، دستگیر شدند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار سه سر تشی و سه سر خرگوش در سطح حوزه شهرستان دلفان کرده بودند، دستگیر شدند.

  علی سالاروند 23 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: یک گروه از شکارچیان غیر مجاز که از استان های همجوار بودند و اقدام به شکار غیر مجاز سه سر تشی و سه سر خرگوش در سطح شهرستان دلفان کرده بودند، با هوشیاری عوامل انتظامی پاسگاه گشور و محیط بانان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: از این متخلفین علاوه بر لاشه های شکار شده تشی و خرگوش یک قبضه اسلحه شکاری به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

این مسئول گفت: صورتجلسه اولیه تخلف برای متخلفین تنظیم پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان ضمن قدردانی از هوشیاری و عملکرد خوب نیروی انتظامی شهرستان دلفان و محیط بانان شهرستان دلفان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با شماره تلفن گویای 1540 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز خارپشت و خرگوش در لرستان

دستگیری شکارچیان غیرمجاز خارپشت و خرگوش در لرستان