مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-25ورزشي

آب داریم اما شنا نداریم!


استان هرمزگان ظرفیت های زیادی برای پیشرفت و توسعه ورزش شنا دارد که باید از سوی مسوولان امر مورد توجه قرار گیرد.

- خبرگزاری فارس- هرمزگان؛ کامبیز حسین پور: استان هرمزگان با پهنه آبی  1500 کیلومتری درجنوب کشور که بیشترین نوار ساحلی در کنار خلیج فارس را به خود اختصاص داده است، متاسفانه در رشته ورزشی شنا عملکرد مطلوب و چشمگیری نداشته است.

ورزشی که به دلیل وجود سواحل بکر و آب فراوان و خدادادی باید در میان رشته های فعال استان هرمزگان باشد، متاسفانه نه تنها فعالیت در خوری ندارد بلکه دست اندرکاران این رشته نیز تحرک چندانی برای رونق این رشته در مرکز استان و سایر شهرستانهای استان از خود نشان نمی دهند و یا بنا به دلایل نامعلوم به کسی اجازه فعالیت در شنای استان را نمی دهند.

نه خبری از اعزام تیم های منتخب استان است، نه استعداد یابی و نه آموزش شناگران استان هرمزگان و این در حالی است که هرمزگان استعدادهای بسیار خوبی در رده های سنی مختلف دارد که باید همواره از سوی مسئولان امر مورد توجه قرار گیرد.

نمونه بارز موفقیت هرمزگان در ورزش های آبی، درخشش قایقرانان هرمزگانی در مسابقات آسیایی است که اگر شنا نیز همانند سایر رشته های آبی مورد توجه قرار می گرفت شاهد درخشش شناگران با استعداد هرمزگان در عرصه های آسیایی و حتی جهانی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب داریم اما شنا نداریم!

آب داریم اما شنا نداریم!