مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 00:302023-12-20سياسي

حمایت و همکاری دو نهاد دولتی از فناوران برای ساخت شتابگرهای ذرات


رویداد فناورانه فرصت های هسته ای عنوان رویداد مشترک معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان انرژی اتمی است تا از طریق حمایت از تیم ها و شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه ساخت شتابگرهای ذرات و زیرسیستم های آن فعال شوند.

- رویداد فناورانه فرصت های هسته ای عنوان رویداد مشترک معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان انرژی اتمی است تا از طریق حمایت از تیم ها و شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه ساخت شتابگرهای ذرات و زیرسیستم های آن فعال شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد ملی فرصت هسته ای با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با توافق با سازمان انرژی اتمی، ضمن اجرای فرآیند نوآوری باز، سعی دارد با توجه به الزامات صاحب مساله و بازار تقاضا، راه حل هایی را شناسایی و ارائه کند.

این رویداد قرار است با محوریت ساخت شتابگرهای ذرات و زیرسیست های آن در سه حوزه فناوری هسته ای و صنایع الکتریکی، فناوری هسته ای و صنایع مخابراتی و تجهیزات پیشرفته و کاربرد هسته ای برگزار شود.

شتابدهنده های ذرات یک دستگاه خطی یا دایروی است که برای افزایش سرعت (انرژی) ذرات باردار و هدایت آنها جهت برخورد با یکدیگر با یک هدف از میدان های الکتریکی و مغناطیسی استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت و همکاری دو نهاد دولتی از فناوران برای ساخت شتابگرهای ذرات

حمایت و همکاری دو نهاد دولتی از فناوران برای ساخت شتابگرهای ذرات