مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-02اقتصادي

بیش از 3 میلیون تن کالا با ناوگان جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان جابه جا شد


رییس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 میلیون و 500 هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جنوب استان به نقاط مختلف جابه جا شده است.

- مهرالله داموغ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 میلیون و 500 هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جنوب استان به نقاط مختلف جابه جا شده است.

رییس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: میزان حمل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: درهمین مدت 205 هزار و 766 برگ بارنامه بارگیری کالا توسط شرکت های حمل و نقل کالا صادر شده که در مقایسه با سال گذشته با افزایش 16 درصدی روبه رو بوده است.

داموغ ادامه داد: گندم، هندوانه و نفت گاز عمده کالاهای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل جنوب استان است.

رییس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: طی این مدت با برگزاری کمیسیون های ماده 11، 12و 14 به شکایت از ناوگان و رانندگان حمل و نقل کالا در جنوب استان رسیدگی شده است.

داموغ یادآور شد: سالانه بیش از 98 درصد جابجایی کالا در جنوب استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد و این بخش دارای قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 میلیون تن کالا با ناوگان جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان جابه جا شد

بیش از 3 میلیون تن کالا با ناوگان جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان جابه جا شد