مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 00:402023-12-06دانش

مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است


مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است.

فرهاد زیویار 15 آذرماه در بین دانشجویان دانشگاه آزاد در مراسم روز دانشجو، به تشریح حوادث 16 آذر سال 1332 و شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران که سالروز آن با عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است، پرداخت و اظهار کرد: مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است.

وی حوادث بیش از یک قرن گذشته کشور از جمله جنگ ایران با انگلیس و روس، تحریم تنباکو، نهضت مشروطیت، نهضت نفت، قیام 15 خرداد، حوادث روز دانشجو و انقلاب اسلامی ایران را به هم متصل برشمرد و در مورد جایگاه دانشجویان در این زمان، عنوان کرد: دانشجویان ما برای اهداف بزرگ جان خود را فدا کردند.

استاندار لرستان ادامه داد: دانشجو نسبت به حق کشورش و عدالت خواهی ساکت ننشسته و ما امروز این گونه دیدگاه و حرکت را گرامی می داریم.

مشقات دولت سیزدهم در زمان شروع و اقدامات جهادی برای جبران زیویار به سختی ها و مشکلات دولت سیزدهم در زمان شروع به کار اشاره کرد و افزود: بدترین شرایط کشور در زمان شیوع کرونا، بدهی چندصد هزار میلیارد تومانی دولت و خالی بودن خزانه مهم ترین مشکلاتی بود که در زمان شروع دولت با آن مواجه بودیم که با اقدامات جهادی بخش زیادی از آن جبران شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است

مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است