مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-09حوادث

کرمانشاه 16 نقطه حادثه خیز درون شهری دارد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 16 نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه، گفت: طی 8 ماه سپری شده از سال جاری 91 نفر در حوادث ترافیکی درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه صبح امروز در ادامه بازدیدهای میدانی خود از نقاط حادثه خیز کرمانشاه این بار از میدان آناهیتا و پروژه تعریض پل قره سو در بزرگراه امام حسین (ع) بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات ترافیکی محدوده را صادر کرد.

  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدتی ست رفع نقاط حادثه خیز شهر کرمانشاه با حضور و مشارکت دستگاه های متولی سرعت گرفته است.

  وی با اشاره به شناسایی 16 نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه، ادامه داد: در این بازدیدها تاریکی و کم نور بودن معابر، نصب پل عابر پیاده، سرعت کاه و نصب نرده با دستگاه های اجرایی مربوطه بررسی و دستورلات لازم ارائه می شود.

  حاجیان آمار فوتی حوادث ترافیکی درون شهری کرمانشاه طی 8 ماه سپری شده از سال جاری را 91 نفر اعلام کرد و افزود: آمار بالا است به طوریکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد آمار جانباختگان درون شهری افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 16 نقطه حادثه خیز درون شهری دارد

کرمانشاه 16 نقطه حادثه خیز درون شهری دارد