مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-03اقتصادي

روزنامه شریف منتشر شد


شماره 908 روزنامه شریف، با موضوع «باری به هر جهت؛ سرمایه ای 20 ساله که در نبود راهبرد کلان، هر سال یک رویکرد جدید را تجربه می کند» منتشر شد.

- شماره 908 روزنامه شریف، با موضوع باری به هر جهت؛ سرمایه ای 20 ساله که در نبود راهبرد کلان، هر سال یک رویکرد جدید را تجربه می کند منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، دست از سرش بردارید عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است که به قلم متین ستوده منتشر شده است.

سفری با قدمت 22سال/ تاریخچه یک اردوی با ارزش و قدیمی ، باری به هر جهت/ حلقه مفقوده اردوی ورودی های شریف چیست؟ ، زیرتیغ نقد و بررسی / در جلسه نقد و بررسی اردوی ورودی های امسال، چه گذشت؟ ، دعوتید به مهمانی / چند خط درباره نشست هفتگی (عشق، عقل، دین) ، فعلا روی کاغذ/ برنامه توسعه هفتم، چه خوابی برای دانشگاه ها دیده است؟ ، نگاهی انسانی بر حاشیه ای تجربی / روایتی از دو اکران متفاوت و مروری بر علم و جوانب آن ، خیمه ای برپاست / روایتی از مراسم فاطمیه اول هیئت الزهرا ، زندگی؛ چه گل چه پوچ / جستاری بر پوچی زندگی ، از جسدش هم می ترسند / روایتی از جنایات رخ داده بعد از شهادت میرزا کوچک خان جنگلی ، انسان چندسیاره ای / جستاری بر پروژە عظیم استارشیپ ، رویای سرعت / بررسی کاربردها و چیستی نسل جدید فناوری 5G و اندر مصائب تغییر چهار رییس دانشگاه در کمتر از دو س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه شریف منتشر شد

روزنامه شریف منتشر شد