مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-02اقتصادي

جذب 4300 معلول با برگزاری آزمون استخدامی/ مشکل اشتغال معلولان را حل و فصل می کنیم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم بر این باور است که باید به حقوق معلولان توجه کرد، گفت: البته اندک توجهاتی شده، اما کافی نیست.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم بر این باور است که باید به حقوق معلولان توجه کرد، گفت: البته اندک توجهاتی شده، اما کافی نیست.

تلاش می کنیم با اقدامات خوب توانبخشی که صورت می گیرد و ایجاد فرصت مناسب و نگاه ویژه به جامعه هدف، موضوع اشتغال جامعه معلولان را حل و فصل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با بیان اینکه پیشرفت دانش سبب کاهش معلولیت های ژنتیکی شده است، گفت: بخشی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی است اما امروز شاید هر ساعت، چند 10 نفر به جامعه معلولان جهان به واسطه جنایت رژیم اشغالگر قدس اضافه می شوند؛ غم غریبی و قصه پرغصه ای است.

این غم را با کدام سازمان بین المللی باید در میان گذاشت و این غصه را به کدامین وجدان بیدار جهان باید انتقال داد؟.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در آموزه های دینی توصیه های فراوانی به حمایت و توجه به معلولان وجود دارد، گفت: کوچک شمردن برای کسانی که دارای معلولیت هستند در آموزه های دینی ما مورد نکوهش شدید قرار گرفته است، لذا احیای حقوق معلولان از آرمان های والای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 4300 معلول با برگزاری آزمون استخدامی/ مشکل اشتغال معلولان را حل و فصل می کنیم

جذب 4300 معلول با برگزاری آزمون استخدامی/ مشکل اشتغال معلولان را حل و فصل می کنیم