مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:562023-11-26سياسي

انتشار اسامی و جزییات رأی پرونده فساد مالی مسئولان شهری شیراز غیرقانونی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  دادگستری کل استان فارس پس از برگزاری دادگاه و رسیدگی به پرونده فساد مالی 3 تن از مسئولان شهری شیراز و کارکنان و سایر مرتبطین در پاسخ به برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسی در فضای مجازی، در بیانیه ای مواردی را متذکر شد.

1-  پرونده مذکور طی یک فرایند قانونی دقیق از بدو تشکیل در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در دستور رسیدگی قرار گرفت و پس از تکمیل تحقیقات و همچنین صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست به دادگاه کیفری 2 شیراز ارسال گردید.

2-  مطابق کیفرخواست صادره اتهامات تدلیس در معاملات دولتی ، اخذ پورسانت، تحصیل مال از طریق نامشروع ، غصب عنوان ، جعل سند رسمی ، صدور گزارش خلاف واقع ، پرداخت رشوه ، تبانی در معاملات یا مناقصه و مزایده ها و تضییع اموال و وجوه دولتی علیه 13 تن مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

3-  در رسیدگی نخستین به پرونده مذکور در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز کلیه متهمین پرونده از حقوق قانونی خود مطلع و از حضور وکیل مدافع برخوردار بوده و کلیه مقررات آیین دادرسی کیفری در رسیدگی به پرونده رعایت شده است.

4-  در رأی صادره 12 تن ضمن محکومیت، به مجازات های حبس تعزیری ، شلاق ، جزای نقدی ، استرداد وجوه و انفصال موقت و دائمی از خدمات دولتی محکوم شده اند  و یک نفر از افراد مطرح در این پرونده نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اسامی و جزییات رأی پرونده فساد مالی مسئولان شهری شیراز غیرقانونی است

انتشار اسامی و جزییات رأی پرونده فساد مالی مسئولان شهری شیراز غیرقانونی است