مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-08سياسي

انتقاد و گلایه از بی توجهی به اماکن معنوی و مذهبی سی سخت


در نشست برگزاری برنامه های دهه دوم فاطمیه از بی توجهی به اماکن معنوی و مذهبی سی سخت گلایه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، به مناسبت دهه دوم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)جلسه برای برگزاری باشکوه مراسمات در محل دفتر امام جمعه شهر سی سخت برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا گفت: پیامبر در مورد شخصیت حضرت فاطمه و عزتش نزد پرودگار می فرماید پرودگار در مورد شخصی راضی می شود زمانی که فاطمه از او راضی باشد و پروردگار غضبناک می شود وقتی فاطمه از آن فرد ناراحت است، باید بدانیم رضایت خدا کجاست پس همانجا  وارد شویم و هر جا رضایت خدا نبود وارد نشویم، خدا نگاه می کند ببیند فاطمه کی خشنود است و کی ناراحت.

امام جمعه سی سخت عنوان کرد: متعجبم که چرا اعضای هیئت های مذهبی با وجود اینکه 2 روز قبل به آنها اطلاع رسانی شد در جلسه به این مهمی حضور ندارند که اگر این رویه تکرار شود قطعا برخورد خواهم شد.

واهبی زاده اظهار داشت: دهه فاطمیه اول را پشت سر گذاشتیم و جلسات مختلف روضه خوانی در سطح شهر سی سخت داشتیم که براساس روایات علمای شیعه شهادت حضرت 95 روز بعد از رحلت پیامبر است و حال باید برنامه های دقیق و باشکوهی برای ایام فاطمیه دوم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد و گلایه از بی توجهی به اماکن معنوی و مذهبی سی سخت

انتقاد و گلایه از بی توجهی به اماکن معنوی و مذهبی سی سخت