مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-14بين الملل

عزم قاطع عراق و اقلیم کردیتان برای اجرای کامل توافقنامه امنیتی با ایران


وزیر داخله دولت اقلیم کردستان عراق امروز در دیدار با امیرعبداللهیان در ژنو بر عزم عراق و اقلیم برای اجرای کامل توافقنامه امنیتی با ایران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژنو، ریبر احمد خالد وزیر داخله دولت اقلیم کردستان عراق امروز با حضور در هتل محل اقامت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ژنو با وی دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار که سفیر عراق نزد دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو و رییس دفتر وزیر خارجه عراق نیز حضور داشتند، با تاکید بر عمق روابط نزدیک، عمیق و برادرانه دو کشور ایران و عراق، از روند رو به رشد روابط دو کشور در همه زمینه ها ابراز خرسندی کرد و این روابط را به نفع دو کشور و نیز کل منطقه دانست.

امیرعبداللهیان عزم دوستان عراقی برای اجرای کامل توافقنامه امنیتی بین دو کشور را ستود و بر ضرورت تبدیل مرزهای مشترک ایران و عراق به مرزهای پررونق اقتصادی و تجاری و شکوفایی به نفع دو ملت تاکید کرد.

وزیر امور خارجه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده از سوی دولت عراق و اقلیم کردستان در خصوص اجرای توافقنامه مشترک امنیتی، بر ضرورت اجرای کامل آن در راستای تضمین کامل امنیت مرزهای مشترک تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم قاطع عراق و اقلیم کردیتان برای اجرای کامل توافقنامه امنیتی با ایران

عزم قاطع عراق و اقلیم کردیتان برای اجرای کامل توافقنامه امنیتی با ایران