مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-03سياسي

بهروزی فر: دست مافیا، دلالان و ویژه خواران قطع شود


نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی خواستار جلوگیری از واردات برنج خارجی شد و گفت: باید دست مافیا و دلالان و ویژه خواران قطع شود و میدان برای جولان این افراد باز نباشد.

- نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی خواستار جلوگیری از واردات برنج خارجی شد و گفت: باید دست مافیا و دلالان و ویژه خواران قطع شود و میدان برای جولان این افراد باز نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل بهروزی فر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با محکوم کردن کشتار مردم توسط رژیم صهیونیستی گفت: آقای رییسی از تلاش شبانه روزی و بی وقفه شما در دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم در جهت بهبود وضعیت زیرساخت ها و ایجاد اشتغال و فعال کردن شرکت ها و واحدهای تولیدی تشکر می کنم اما بعد از گذشت سه سال از عمر دولت مردمی، هنوز در لایه های میانی مدیریتی و تصمیم گیری در وزارتخانه و دستگاه های اجرایی شاهد حضور بانیان وضع موجود هستیم که هیچ اعتقادی نسبت به راهبردهای دولت مردمی ندارند.

وی توضیح داد: این افراد نفوذی، کمر همت به ناکارآمدی دولت بسته اند و نسبت به تحول در سلامت اداری اراده ای وجود ندارد؛ انتظار می رود از نیروهای مجرب دانش بنیان، گروه های جهادی، متخصصین متعهد و دلسوز انقلابی در مناصب مختلف استفاده شود که می توانند نسبت به رفع ابر چالش کشور یعنی مهار تورم و تامین ابرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروزی فر: دست مافیا، دلالان و ویژه خواران قطع شود

بهروزی فر: دست مافیا، دلالان و ویژه خواران قطع شود