مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-06سياسي

رقابت 39 قاری و حافظ قرآن در هفتمین روز مسابقات سراسری قرآن


39 قاری و حافظ قرآن در هفتمین روز چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت می پردازند.

- ایسنا/خراسان شمالی 39 قاری و حافظ قرآن در هفتمین روز چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت می پردازند.

قاریان شرکت کننده در رشته های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و حافظان بیست جزء و حفظ کل در روز هفتم مرحله نهایی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز (15 آذر ماه) رقابت خواهند کرد و رقابت ها در این بخش تا فردا ادامه خواهد یافت.

در بخش آقایان پنج مرتّل، چهار نفر در رشته حفظ بیست جزء، شش قاری قرآن و پنج حافظ کل و در بخش بانوان پنج مرتّل، چهار حافظ در رشته حفظ بیست جزء، چهار قاری و پنج حافظ کل حضور دارند و امروز در برابر هیأت داوران اجرا خواهند داشت.

در بخش بانوان، ایمان صحاف به عنوان رییس هیأت داوران و مرضیه دیانی، ناظر فنی مسابقات در کنار اعظم تشیعی فر و زهره صالحی در بخش تجوید، ملیحه اسحاق نژاد و خدیجه بیرانوند در بخش صوت و ناهید سلطانی و صدیقه بارانی در بخش لحن، مریم خطیب و فهیمه گلپایگانی در بخش بخش وقف و ابتدا، زهرا صریحی نژاد و مریم سعیدی در بخش حسن حفظ، مریم عادل نیا و نجمه شبانی قهرودی در بخش حفظ استقامتی، اکرم غلامی و اعظم بنی فاطمی در بخش هماهنگی و حسن اجرا، اعظم بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 39 قاری و حافظ قرآن در هفتمین روز مسابقات سراسری قرآن

رقابت 39 قاری و حافظ قرآن در هفتمین روز مسابقات سراسری قرآن