مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-22ورزشي

صندوق حمایت از قهرمانان مکلف به پرداخت حق بیمه ورزشکاران شد


با تصویب مجلس شورای اسلامی، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به عنوان متولی بیمه اجتماعی ورزشکاران و قهرمانان مکلف به پرداخت حق بیمه اجتماعی این افراد تا زمان بازنشستگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، با تصویب بند الحاقی 2 ماده 78 این لایحه، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به عنوان متولی بیمه اجتماعی ورزشکاران و قهرمانان مکلف به پرداخت حق بیمه اجتماعی این افراد تا زمان بازنشستگی شد.

طبق این مصوبه، بر اساس ماده 6 قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب 16/ 6/ 1399، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به عنوان متولی بیمه اجتماعی ورزشکاران و قهرمانان مکلف است از محل منابع در اختیار و درآمدهای شرکتهای تابعه این صندوق نسبت به پرداخت حق بیمه اجتماعی افراد ذیل تا زمان بازنشستگی با رعایت بند (ش) ماده 29 این قانون، اقدام کند.

ش- در راستای پایداری صندوقهای بیمه ای و بازنشستگی و کاهش وابستگی آنها به بودجه عمومی، ساماندهی معافیتهای بیمه ای و ساماندهی اقشار تحت پوشش بیمه ای مشمول کمک دولت، معافیتهای کامل بیمه ای در خصوص بیمه شدگان بدون کارفرما در سازمان تأمین اجتماعی از جمله مشمولان قانون بیمه های اجتماعی قالیبافان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق حمایت از قهرمانان مکلف به پرداخت حق بیمه ورزشکاران شد

صندوق حمایت از قهرمانان مکلف به پرداخت حق بیمه ورزشکاران شد