مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-23بين الملل

رایزنی های دیپلمات ارشد ایرانی با مقام های ایتالیایی


رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به ایتالیا با تعدادی از مقامات ارشد وزارت خارجه این کشور اروپایی دیدار و رایزنی کرد.

- رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به ایتالیا با تعدادی از مقامات ارشد وزارت خارجه این کشور اروپایی دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن شیخ الاسلامی رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در راس هیاتی در سفر به رم، ضمن دیدار با مقامات ارشد وزارت خارجه ایتالیا، با شماری از اندیشکده ها و اندیشمندان برجسته آن کشور به گفت وگو نشست.

موسسه امور بین الملل ایتالیا IAI، مرکز مطالعات سیاسی بین المللی CeSPI،موسسه مطالعات جهانی IGS، مرکز مطالعات جهانی CeSI، بنیاد مد- اور Med- Or Foundation ، جامعه کاتولیکی سنت اجیدیو و بخش طراحی راهبردی وزارت خارجه ایتالیا از جمله موسسات مورد بازدید بودند.

در این دیدارها طیف وسیعی از موضوعات روابط دوجانبه ایران با ایتالیا و اروپا، موضوعات منطقه ای از جمله تحولات غزه و افغانستان و همچنین مسائل بین المللی مورد گفت گو و تبادل نظر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های دیپلمات ارشد ایرانی با مقام های ایتالیایی

رایزنی های دیپلمات ارشد ایرانی با مقام های ایتالیایی